نفس مامان و آق بابانفس مامان و آق بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عاشقانهای ماعاشقانهای ما، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

تمام هستیم

روزهای ما

1394/11/23 17:53
527 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسر قند عسلم روزها باز هم درحال گذر هستن بدون توجه به ادمها و من تو در بزرگ شدن پسر الان انقدر بزرگ فهمیده شدی که حتی برای من تعجب اور است دیگه کامل متوجه حرفهای ما میشوی زیاد خودت حرف نمیزنی در حد راه انداز ولی من بابا کامل تو را میفهمیم  تمام خواستهایت را متوجه  میشویم خداروشکر چند روز پیش دندهای نیشت هم با موفقیت درامدن و یگه الان 16 دندان داری و فقط باید منتظر چهار اسیاب در اخر دهانت باشیم و دیگر تمام این روزها کنکاویت سر به فلک برداشته هیچ چیز از دست تو در امان نیست و این برای من زیباست تا جای کهبه خودت اسیب نزنی و به وسایل خانه سعی میکنیم بگذاریم کنجکاویت را انجام بدهی و تا کمی حوصلیت سر نرود برایت کلی کارتون میزاریم تو نگاه میکنی ولی من از این کار راضی نیستم دوستدارم تو بیشتر از تلویزیون فعالیت کنی هروقت که متوانم تورا به پارک میبرم تا بازی کنی همین چند روز پیش رفتیم حسابی سر سر بازی کردی ولی الان هوا سرد شد باز در خانه هستیم تمام سعیم را میکنم برایت مادر خوبی باشم و تمام وقتم را برای تو بگذارم دوستدارم باز هم زودتر روزها بگذرد تو بزرگ تر شوی برایت برنامه ها دارم دوستدارم کلاس شنا ببرمت کلاس موسیقی کلی کار دیگر تا تو هم فعالیت کنی زندگیت از یک نوختی در بیاید نه مثل من شب را روز و روزا را شب کنی میخواهم به بهترینها برسی باور کن با تمام وجود سعیم را میکنم

دوستدار تو پدر و مادرت

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان گیلدا
23 بهمن 94 20:09
عزیزم خدا حفظت کنه گل پسر
مامان محدثه
24 بهمن 94 18:45
عزیزم دوستت دارم علیرضا جونمممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تمام هستیم می باشد