نفس مامان و آق بابانفس مامان و آق بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
عاشقانهای ماعاشقانهای ما، تا این لحظه: 13 سال و 13 روز سن داره

تمام هستیم

بدون عنوان

1394/12/4 18:24
501 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم من بالاخر موفق شدم بابا رو راضی کنم موهای شمارو کوته کنیم خندونککلی خوشگل اقا شدی کلی بزرگ شدی 25 بهمن اولین اریشگاه تورفتی در 20 ماهگی و اینکه کلا الان کلی بزرگ شدی هرلحظه بزرگ شدنت دارم حس میکنم فرشتهکاملا حرفهایمنو متوجه مشی هرکدوم دوستداری گوش میدی هرکدوم دوستنداری خودت میزنی به اون راه شیطانمثلا بهت میگم لباسارو از لبس شویی بیار میری میاری پهن میکنی ولی باز میندازی زمین و اونایم که من پهن کردم میندازی زمین شاکیازمیز تلوییزون همیشه میری بالا عاشق کشوی هرجا میریم میری کشو تلویزینشون باز میکنی همچی رو بهم میریزی من باباهم خجالت میکشیم خجالتدیشتو کم بیش میگی ولی میخوام همون خرداد تیر از پوشک بگیرمت و اینکه از جی جیهم 22 ماهت تموم بشه بعد که ایشا.. میشه اردیبهشت که دیگه اخرای 22ماهی و اینکه حسابی خودت برا بابا لوس میکنی از راه که میاد هنوز چیزای که خریده دستشه میری جورابشو دربیاری و خودتو براش لوس میکنی سر سفر سیب زمینی ته قابلمه مال تو به منو بابای طفلی نمیدی بخوریمگریه و اینکه بالاخره اسم خودت میگی ایضا میگی البته من کلی حال میکنم نسترنم میگی ننن قه قههعاشقتم حسابی و مواظبتم تا ابد

دوستدارت مامان و بابا

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

گیلدا
5 اسفند 94 12:31
ای جونم پسر زرنگم بخور نوش جونت
هنرمند
9 اسفند 94 8:54
بچه که بودیم چه دل های بزرگی داشتیم اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم کاش دلهامون به بزرگی بچگی بود کاش همان کودکی بودیم که حرفهایش را از نگاهش می توان خواند کاش برای حرف زدن نیازی به صحبت کردن نداشتیم
مامان مهنا
10 اسفند 94 2:45
مبارک موهات باشه علیرضاجونم افرین به تو که کمک مامانی میدی دوستت دارم پسر شیرین زبون
مامان محدثه
10 اسفند 94 9:20
عزیزم فدات شم راست میگه مامانت ماشالا موهاتو کوتاه کردی ماه شدی اقا شدی اصن ی فرشته ی دیگه شدی دوستت دارم ایضای خاله
مامان شهناز
14 اسفند 94 20:14
علیرضایی من مو کوتاییت مبارکت باشه عشق خاله...قربون شیطنتها و حرف زدن هات برم من...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تمام هستیم می باشد