نفس مامان و آق بابانفس مامان و آق بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
عاشقانهای ماعاشقانهای ما، تا این لحظه: 13 سال و 18 روز سن داره

تمام هستیم

کمی تا تولد

1395/2/20 19:00
551 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم فقط دوماه تا تولد دوسالگی تو مونده دوسال با تو گذشت و تمامش لحظه های خوب اگه منو بابا غمی داشتیم گرفتدای داشتیم با نگاه کردن به تو  و بازی کردن باهات تمام اون غمها رفتن پسرم تمام وجودم الان تغریبا کلمات مارو تکرار میمنی افعال میگی و هنوز از جمله و بلبل زبونی خبری نیست ولی همین کلمه گفتن دل من برات ضعف میری روز صدبار میگم بگو کفش تو هم میگی کففش کلمهای که میگی بدش رفت کیه چیه رفت توپ امپول کفش کیف اره صدای حیوانا رو یاد داری هاپو پیشی جوجو گاو بعبعی .دست پا دماغ لب گوشتم بلدی دومین اریشگاهتو خودم تنها بردمت اریشگاه مردونه توهم کلی گریه کردی ولی موهات عالی شد ولی بابا همش میگه نه موهاش باید بلند باشه من چه کنم با بابات جیگر طلای من قرار تا عید دیگه موهاتو کوتاه نکنیم ببینم میتونم سر قولم بموون راستی پسرم تو دیگه جی جی نمخوری ولی 19 فرودین به کلی با جی جی خدافظی کردی و خداروشکرغذا خوردنت بهتر شد ولی از وزن زیاد گرفتن هنوز خبری نیست منو کلافه کردی چاق نمیشی ایشا چاق بشی خخخ باید بگم خیلی منطقی کنار امدی شب اول تا صبح قر زدی بی خواب بودی ولی شب دوم راحت تا صبح خوابیدی والانم که اقای شدی برا خودت افرین به تو

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

گیلدا
25 اردیبهشت 95 21:22
آفرین پسر زرنگم ایشالله غذا خوردنتم خوب شه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تمام هستیم می باشد