نفس مامان و آق بابانفس مامان و آق بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
عاشقانهای ماعاشقانهای ما، تا این لحظه: 13 سال و 18 روز سن داره

تمام هستیم

تولد دوسالگی

1395/4/28 17:41
688 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم  

اصلا باورم نمیشود دوسال گذشت انگار همین دیروز بود که با دیدن خط کمرگ دوم بی بی چک سراسر خوشی شدم و تمام دنیا را از بودنت با خبر کردم انگار همین دیروز بود که در ماه دوم بارداری صدای قلبت را شندیدم و با هر ضرب قلبت جانی دوباره گرفتم انگار همین دیروز بود که به دنیا امدی ان هم با وزن تنها 2 کیلو و قد 43 اندازه انگاشتانت از دانه های برنج هم کوچیک تر بود عزیزترینم دومین سال بودنت را جشن میگیریرم و تو با تمام شادی شمع را پوف میکنی عزیزم در این دو سال که نفهاسیت در نفسم گره خورد تازه معنی زندگی زند بودن را فهمیدم عزیزترینم خدا را شاکرم برای اینکه من را لایق فرشته ای چون تو دانست با تمام وجودم مراقبت هستم با تمام وجودم میپرستمت و برایت بهترینها را ارزو دارم

از طرف پدر و مادرت

تولدت مبارک

پسندها (3)

نظرات (2)

گیلدا
30 تیر 95 16:37
تولدت مبارک عشق خاله همیشه شاد و سالم باشی
مامان محدثه
4 مرداد 95 8:59
این من خوب میدونم که تو بهترین مامانی تولدت مبارک علیرضا جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تمام هستیم می باشد