نفس مامان و آق بابانفس مامان و آق بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
عاشقانهای ماعاشقانهای ما، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

تمام هستیم

روزها...

1393/10/10 0:29
299 بازدید
اشتراک گذاری

علیرضا

سلام پسرم عزیزم به خاطر تمام روزهای زیبای که به من دادی از تو ممنونم

زندگیمون رنگی گرفته طمعی گرفته شیرین تر از هر شکلاتی

هر لبخند تو برای من انگیزه زندگی عزیزم عاشق خندهای صبحتم که از خواب پا میشی کلی اواز میخونی تا منو بیدار کنی و همین که میبنی چشمام واشد برام لبخند میزنی

معجزه زندگی من عاشقتم

عاشق تمام وجودتم از این که تو رو به دنیا اوردم به خودم میبالم

عاشقانه میپرستمت

از طرف :مامانت

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان ریحان
11 دی 93 11:35
خدا پسری رو حفظ کنه، ان شالله دامادیش، عکس پروفایلش خیلی جیگملی هست
مامان و بابایی
پاسخ
مممنونم عزیزم
niloofar
13 دی 93 20:21
وافعا هم باید به خودت افتخار کنی. خدا برات حفظش کنه نیلو جون
مامان و بابایی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم
اشراق مامان علیرضا
23 بهمن 93 19:33
کار بسیار خوبی میکنی به خاطر اینکه من همش رمزارو یادم میره کلی پستاتو ندیدم دلمم برای پسرت تنگ شده رمزم ندارم حالا چوکونم؟؟؟؟؟
مامان راضی
24 بهمن 93 21:16
من رمز ندارم عزیزم رمز قبلی وارد نمیشه
مامان راضی
5 اسفند 93 13:34
سر کارم گذاشتی نیلو رمزا میزنم نمیشه
مامان شهناز
7 اسفند 93 20:40
سلام مرسی نیلو جان منم دوست دارم. با اجازه لینکت کردم
دی جی آرت
10 اسفند 93 13:26
سلام عید امسال را با خرید تقویم مخصوص کودک خود شروع کنید بهترین یادگاری برای کودک شما با پرداخت فقط 1000 تومان و خرید 6 تقویم سال 94 شما میتوانید به راحتی عکس کودک خود و خودتان را بدون دوربری تصویر در کادر قرار دهید این فایل به صورت پی ان جی بوده و به راحتی در فتوشاپ قابل ویرایش می باشد. http://dgartshop.sellfile.ir/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تمام هستیم می باشد