نفس مامان و آق بابانفس مامان و آق بابا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
عاشقانهای ماعاشقانهای ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

تمام هستیم

مادر

1392/11/27 19:24
152 بازدید
اشتراک گذاری

کی میتونم این شعرو بنویسم بگم منم مادرم من نی نی دارم خدایا منو ببخش به خاطر این همه نگرانی

عاقبت در يك شب از شب هاي دور                         كودك من پا به دنيا مي نهد

آن زمان بر من خداي مهربان                               نام شور انگيز مادر مي نهد

بينمش روزي كه طفلم همچو گل                            در ميان بسترش خوابيده است

بوي او چون عطر پيك ياس ها                            در مشام جان من پيچيده است

پيكرش را مي فشارم در برم                              گويمش چشمان خود را باز كن

همچو عشق پاك من جاويد باش                              در كنارم زندگي آغاز كن..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نی نی 1
19 مهر 92 9:09
سلامممممممممممممممممممم

خوشحالم که با شما آشنا شدم.

به اسم کیان لینک می کنم.

امیدوارم به زودی اینجوری بشیم




سلام و ممنون من هم همين ارزو رو دارم ايشا


الناز
21 مهر 92 10:57
ادرستو حلش کردم عزیزم


ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تمام هستیم می باشد