نفس مامان و آق بابانفس مامان و آق بابا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
عاشقانهای ماعاشقانهای ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

تمام هستیم

باردار نیستم

1392/8/11 17:46
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان دیشب ساعت 10 شب به شوشو گفتم بیا بریم ازمایشگاه تا از بلاتکلیفی در بیام شوشو مهربون قبول کرد رفتیم یک ازمایشگاه شبانه روزی ولی صبر نکردیم تا جوابو بگریم شوشو صبح رفت Smileysبعد زنگ زد گفت منفی منم کامپیوتر خاموش کردم چایی نخوردم دوبار رفتم تو تخت تا ساعت 1 خوابیدم الانم پاشدم یک نهار بپزم خونه رو مرتب کنمتا شوشو بیاد جواب معلوم شد باردار نیستم شوشو میگه بیا بیخیال بشیم نمیدونم الان که یکم اعصاب داغونم تا بعد خدا چی بخواد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ریحان
1 آبان 92 20:23
گلم ناراحت نباش حتما حکمتی هست ان شالله به زودی نی نی جونمون میاد


سلام عزیزم ممنون که همیشه پیشمی
مامان آینده
2 آبان 92 10:15
سلام عزیزم
به خداوند توکل کن
این عب افتادن ها نشانه خوبیست
یعنی تو می توانی یک بارداری خوب داشته باشی و رحم شما داره آمده میشه
ان شاالله این ماه با استفاده از یک روش خوب نی نی رو به خودتون هدیه بدهین
عــــیدت مبــــارک


ممنون عید شماهم مبارک
فریبا
2 آبان 92 10:58
سلام دوست جونم خوبی؟ناراحت نباش...یکم بیخیال شو و از فکرش بیا بیرون مطمئن باش بهتر و جواب میگیری..
من که میخوام اینکارو کنم بیا با هم امتحان کنیم...


سلام اره یکم بیخیال شدم
کنجد مامان
3 آبان 92 19:17
جیگره من غصه نخوری ها.هنوز که دیر نشده.ایشاله این ماه مامانی دیگه


بوس
فریبا
4 آبان 92 13:45
سلام عزیزم اسم وب لاگمو عوض کردم...بهم سر بزن... فرشته کوچولوی من زودتر بیا
الناز
4 آبان 92 16:51
عزیزم غصه نخور......خدابزرگه....انشالله ماه اینده


ایشا.. نی نیهامون باهم میان
اب نبات
4 آبان 92 23:17
سلام مهربون غصه نخورررررررررررررررر..الهی قربونت برم ان شالله ماه دیگه نی نی ناز بیاد توی دل مامانی مهربونش...[


ممنون عزیزم بوس
باران
7 آبان 92 10:24
سلام عزیزم من نمیدونم مشکلت چیه ولی این ماه بعد پری پشت سرهم پروژه داشته باش هرشب ویتامین ای بخور جز گرمیجات چیزی نخور ماست ودوغ وترشیجات وخیارو گوجه همه رو حذف کن کمی لاغر کن وصبور باش الکی هم مثل من پول به آزمایش نده بزار دو هفته از پری بگذره بعد بی بی بزار من این ماه خیلی بد استرس تو زندگیم پیش اومد که نی نی بی معرفتی کرد.مقاله تو وبم رو هم حتما بخون موفق میشی مادرانه صبورباش


سلام ممنونم عزیزم
فریبا
7 آبان 92 16:24
مرسی گلم به خاطر اینکه به وب لاگم سر زدی


بوس
مامان الوچه
9 آبان 92 11:16
مامان فندق ببخشییییییییید
دستم خورد نظرت از وبلاگم پاک شد ببخشششسششششششششید





اکشال ندارل عزیزم بوسس
مامان آینده
9 آبان 92 12:00
سلام
جیگرم آتیش گرفت هر وقت اومدم این مطلب رو دیدم
خانمی زودتر به روز کن و توکل کن به خدا که یه روز تیتر میزنی
" من باردارم "


خدا از دهنت بشنوف خواهر بوس
nar_ges
9 آبان 92 14:05
سلام گلم خوبی الان تازه دیدم اشکالی نداره فدات هر چی بیخیال تر باشی به خدا بهتره ایشالا که به زودی زود نی نی دار میشی فدات


ممنونم عزیزم
معصومه
9 آبان 92 20:20
عزیزم لینکت کردم کیان نخودی


سلام ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تمام هستیم می باشد