نفس مامان و آق بابانفس مامان و آق بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
عاشقانهای ماعاشقانهای ما، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

تمام هستیم

خدایا شکر

1392/9/3 13:50
728 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدا ببخش منو اگه برات بندی بدی بودم من تمام سعیم رو برای خوب بودن میکنم ولی گاهی اوقات اون رگ بدجنسیم گل میکنه خدایا منو ببخش خدایا امروز به جای گله گذاری می خوام فقط شکرت کنم.

خدایا شکر که من یک خانواده خوب دارم.

خدایا شکرکه خانواده من سلامتی دادی.

خدایا شکر که همسر خوبی دارم.

 خدایا شکر که یک سقف که مال خودمه بالای سرمه.

خدایا شکر که محتاج بندی تو هیچ وقت نشدم.

خدایاشکر که تو رو کنار خودم دارم.

خدایا شکر که خواهرم و خالم نی نی خوشگل شون توی دل شون سالم سلامت به زودی دنیا میان.

خدایا شکر که من اگر بهترین بندی تو نیستم ولی بدترینشم نیستم.

خدایا شکر که شوهرم پول حلال در میاره .

خدایا شکرت که ما توفیق نماز خوندن رو داریم .

خدایا شکرت ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مهوش
3 آذر 92 16:47
دوست عزیزم سلام من تازه وب تو دیدم انشالا آرزوهای قشنگت براورده بشه
مامان و بابایی
پاسخ
ممنون شما هم ادرس سایتتو بزار تا منم بهت سر بزنم
مامان ریحان
3 آذر 92 19:19
گاهی یادمون میره خدارو شکر کنیم بخاطر داشته هامون و همش بفکر نداشته هامون هستیم....................... الهی شکرت...............
فریبا
4 آذر 92 12:48
سلام نیلو جونم...قربونت برم...خوش حالم که خیلی چیزهای خوبی داری...منم خدار رو شکر میکنم به خاطر همه ی خوبی هاش...و به خاطر آشنایی با تو
مامان و بابایی
پاسخ
مرسی عزیزم
باران
4 آذر 92 12:58
سلام نیلو کجابودی تو دختر؟
مامان و بابایی
پاسخ
با من هستم شما کم پیدا شدی
nini1nini92.niniweblog.com
4 آذر 92 14:00
سلام عزیزم منم دلم براتون تنگ شده. به زودی می نویسم
اب نبات
4 آذر 92 22:41
خدایا به داده ها و نداده هایت شکر .. که داده هات رحمت است و نداده هات حکمت عزیزکم خیلی زیبا نوووووووووووووووووشتی خیلی
مامان و بابایی
پاسخ
ممنونم عزیزم
nar_ges
6 آذر 92 11:04
سلامممممممممم نیلو جون واقعا زیبا بود ایشالا همیشه زندگیت عاشقانه باشه و ایشالا به زودی با نی نی عاشقانه تر
مامان و بابایی
پاسخ
ممنون
مامان آلوچه
7 آذر 92 13:24
منم گاهی اوقات شکر کردن خدا رو یادم میره بعضی وقتا قهر میکنم ولی واقعا خدا هیچ وقت تنهام نذاشته مطمئنم تو هم همین طوری بهترینهارو برات دعا میکنم
مامان و بابایی
پاسخ
اره عزیزم منم گاهی اوقات خدا رو فراموش کردم ولی خدا هیچ وقت منو تنها نزاشته بازم ازش خیلی ممنونم و از شما هم همینطور برای دعات عزیزم بوس
الناز
9 آذر 92 14:07
عـــــــــــــــــــــزیزم خانمی مهربون انشالله خدابخاطر همین شاکر بودنت زودی جواب دعاهات رو میده و دستای نازتو خالی برنمیگردونه التماس دعا ابجی خانم
مامان و بابایی
پاسخ
محتاجیم به دعا بوش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تمام هستیم می باشد