نفس مامان و آق بابانفس مامان و آق بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
عاشقانهای ماعاشقانهای ما، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره

تمام هستیم

اطلاعیه

1392/12/13 0:10
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان من به علت سردی هوا همیشه با لب تاب کار میکنم و لب تاب هم کیبوردش مشکل داره باید از کیبور مجازی استفاده کنم که نوشتن باهاش سخته برای همین بیشتر مواقع براتون شکلک پیغام میزار و یا با شکلک پاسخ نظراتتون میدم چون اتاقی که توش کامپیوتر هست خیلیی سرد برای همین کم میام اینجا تا درست حسابی بنویسمبامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان صدیقه
23 بهمن 92 8:22
به سلامتی.منم یه نی نی تو دلم دارم خوشحال میشم به وبم سربزنید
باران
23 بهمن 92 10:40
نی نی وب همه یه جورایی دهنش سرویس شده منم دیگه نمیتونم چت کنم
فریبا
23 بهمن 92 11:07
سلااااااام گلممممممممممممممممممممممممممم دوست دارم
خاله ناهید
23 بهمن 92 13:01
خاله جون سلام قربون نی نی ت برم چرا جنسیتش رو رو نمی کنی ؟ انشالا همیشه دلت شاد باشه گوگولی مگولی هم به سلامتی به دنیا بیاد من بیام گازش بگیرم
مامان و بابایی
پاسخ
سلام نی نیم گناه داره
باران
23 بهمن 92 13:15
خالههههههههههههههههه فداش مرسی که اومدی بهم سرزدی
ناديا
23 بهمن 92 13:23
نگران نباش شکلکم خوبه فقط تو هر جوابي براي من بوس بفرست من حساسممواظب خودتون باشيد
مامان آوا
24 بهمن 92 1:58
ماه منی عزیزم
مامان الناز
24 بهمن 92 2:32
بهترین کارو شما میکنی ماهمه جوره شما رو قبول داریم خانمممممممممممممم ایشالاه خودت و نی نی شاد و سالم باشید
مامان الناز
25 بهمن 92 19:50
اي دوست به جز عشق تو در سر من هوسي نيست جز نقش تو بر صفحه ي دل نقش كسي نیست بهترين لحظه، لحظه ايست كه فكر كني فراموشت كردم، بعد 1پيام از طرف من بياد كه توش نوشته ميميرم برات ! ولنتاینت مبارک !
ناديا
26 بهمن 92 9:10
نيلوفر جون با شکلک بگو اره يا نه کامنتي که برام گذاشتي منظورت رمزو ميخواستي يا همينجوري عشقت کشيده گذاشتي واسمتوجه ((شکلک پلک يعني اره شکلک قلب يعني عشقي گذاشتم))
الناز
27 بهمن 92 19:39
عزیزززززززززززززززززززززززززززززم مواظب خودت باش منم رمز میخوام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تمام هستیم می باشد