نفس مامان و آق بابانفس مامان و آق بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
عاشقانهای ماعاشقانهای ما، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

تمام هستیم

9 ماهگی گل پسر و سال جدید

1394/1/15 20:14
1,227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم شما در سال جدید یهویی کلی بزرگ شدی و روز 8 فروردین 3 تا دندون با هم در اوردی و منو کلی ذوق زده کردی و ناگهان فردای اون روز تب شدید کردی و من فکر کردم از دندونته برای همین دکتر نبردمت ولی فرداش که دیدم تب قطع نشد بردمت دکتر که متوجه ویروس در بدنت شدیم چهار روز تب شدید داشتی خدا به من رحم کرد عزیزم تب خیلی بد هست من از تب متنفرم عزیزم این چند روز بیحال بودی و من بابایی کلی غمگین بودیم ولی الان خداشکر خوب شدی عشق من تو این چند روز بابای خیلی به من کمک کرد ازش تشکر میکنم که همیشه مواظب من تو هست عزیزم در کل سال جدید بد نبود شروعش ولی  زیاد جالبم نبود اتفاق خوبش تا الان دندونات بود اتفاق بدش مرضیت گل پسرم الان خیلی بهتر از قبل خودتو میکشی و سین خیز میری ولی هنوز چهار دسته پا نرفتی  خوراکی مورد علاقت چوب شور و بسیکویت ترد کلا چیزای شور دوستداری سوپتم دوستداری و از فرنی زیاد خوشت نمیاد  اسباب بازی مورد علاقت موس کامپیوتر خیلی دوسش داری و گوشی موبایل  دد و بابا  رو خیلی خوب میگی ولی بقی کلماتت مفهوم خاصی نداره ولی کلا صحبت زیاد میکنی و منو بابا به صدای تو گوش میدیم لذت میبریم عزیزم و حالا این شما و این عکسای گل پسر راستی دندونت چهارمت زیرش سفید سفید شده ولی هنوز بیرون نزده

اینم تیپ های عیدت

واینم روزای مریضیت

واینم مدل جدید خوابیدنت

پایان

پسندها (2)

نظرات (4)

ĸoѕαr
28 فروردین 94 10:47
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان و بابایی
پاسخ
ممنونم
مامان مرضیه
29 فروردین 94 10:55
ماشالله هزار ماشالله به علیرضا..فدات شم که مریض بودی..دندوناتم مبارکه..خاله قربون اون بازوهات بش.و موهای پریشونت منو کشته...بووس
مامان و بابایی
پاسخ
خخخ ممنونم عزیزم
مامان راضی
31 فروردین 94 0:15
ایشالا دیگه مریضی سراغت نیاد گل پسرر ماشالااااا به علی کوچولوو
مامان و بابایی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم
گیلدا
18 اردیبهشت 94 23:43
ماشالله به علیرضا ایشالله دیگه هیچوقت مریض نشی دندوناتم مبارکه عزیزم
مامان و بابایی
پاسخ
ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تمام هستیم می باشد