نفس مامان و آق بابانفس مامان و آق بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
عاشقانهای ماعاشقانهای ما، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

تمام هستیم

اخرین ساعات سال 93

1393/12/29 23:12
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم از اول سال 93 تو با من بودی اول وحضورت در ماه تیر 93 بود برای همین برای من بهترین سال بود عزیزم از وقتی به دنیا امدی زندگی کسالت بارم به زندگی با طعم شیرین تبدیل شد و زندگی دور تند به خود گرفت و تو هر روزبزرگتر شدی و من ذوق زده از تمام حرکات جدید تو زمانی که حرکتی جدید را یاد میگیری انقدر زوق زده هستم که برای همه تعریف میکنم گل پسرم برایت زندگی تمام شیرین ارزو دارم دوست دارم همیشه از به دنیا امدنت راضی باشی پسرم و هیچ وقت در زندگی طعم نا امیدی را نچشی دوستدارم فرد بزرگی شوی و خودت به بالی گل پسرم من و پدرت تمام سعیمان این است که زندگی زیبای و خوبی را برایت فراهم کنیم و تو را درستتربیت کنیم امیدوارم در تربیت تو موفق باشم عزیزم زندگی را دوست بدار خودت را دوست بدار تا همیشه موفق باشی .

با ارازوی موفقیت در تمامی سالهای پیش رویت.

پدر و مادرتمحبت

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان مربا و عسل
3 فروردین 94 7:49
سال نو مبارکککککککککککککککککککککک
مامان فاطمه
4 فروردین 94 17:19
سلام عزیزم سال نو مبارک از طرف من گل پسری رو ببوس امیدوارم سال خوبی داشته باشید
مامان و بابایی
پاسخ
سال نوی شما هم مبارک ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تمام هستیم می باشد