نفس مامان و آق بابانفس مامان و آق بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
عاشقانهای ماعاشقانهای ما، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

تمام هستیم

جشن قدم

1394/5/17 20:36
1,544 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم من همیشه دوستدارم تمام لحضه هاتد رو با همه جشن بگیرم خوشحالی کنم تمام حرکات جدید تو برای من زندگی دوباره است یادمه اولین بار که چیزی دستت گرفتی انقدر خوشحال شدم قر داد که بابا مسخره ام میکرد خخخ عزیزم الان برات جشن قدم گرفتم ولی چون شرایط جشن بزرگ نبود برات یک جشن قدم سه نفر با یک کیک مامان پز گرفتم عزیزتر از جانم تو هم کلی ذوق کردی و اذیت نمیزاری ازت عکس بگیرم همش دوستداری حرکت کنی دوربین رو از من بگیری امان از دست تو جقله ای بلا عاشق تو پدر و مادرتمحبت
 

پسرم قدمهایت مبارک

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

الــنـــازجوون
18 مرداد 94 14:17
عـــــــــــزیزم مبارکههههههههههه..ماشالله نیلوفر چه پسر نازی داری کلی ذوق کردم عزیزم....خیلی جیگره...ببوسش عوض من...دوس داشتی بیا تلگرام شماره تو خصوصی بده یا میخوایث من بدم
مامان و بابایی
پاسخ
ممنونم عزیزم
گیلدا
19 مرداد 94 18:56
جشن قدمت مبارک پسر خوشگلم 13 ماهگیتم پیشاپیش مبارک عزیزم
مامان و بابایی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان مرضیه
21 مرداد 94 17:41
عزیزم جشن قدم مبارک باشه..دستتم درد نکنه مامانی بخاطر زحماتت
مامان و بابایی
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان راضی
26 مرداد 94 17:06
جشن قدمت مبالک عزیزممممم
مامان مهنا
26 مرداد 94 23:27
اولین قدمهات و جشن قدمت مبارک پسرنازم دست مامان جونیت هم درد نکنه
مامان شهناز
24 شهریور 94 15:54
عزیزم اولین قدم های زندگیت مبارک ایشالا طی کردن پله های ترقی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تمام هستیم می باشد