نفس مامان و آق بابانفس مامان و آق بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
عاشقانهای ماعاشقانهای ما، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

تمام هستیم

بزرگ شدنت

1394/8/11 21:35
601 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قند عسلم به شیطونه طلای خونمون به شیرین زبون اشیونمون وای هر چقدر از شیطناط بگم کم گفتم از دست تو هیچ جای خونه در امان نیست کلا میترکونی همچیرو من عاشق ترکوندتام  صبح از خواب بیدار میشی بلند میشی خیلی مستقل از تخت میری پایین تو حال اگه بابا در حال رفتن به سر کار باشه میری مچسبی به در خونه با منم خدافظی میکنی حاظر نیستی بیای بغل من فقط بابا بغلت کنه اونم گولت میزنه بغلت میکنه میدت به من توهم جیغ داد راه میندازی  بعد از کمی اروم میشی بعدم میری دنبال خربکار پریز برق و بخاری که منو مجبور به امدن بکن بعد که من میام تلوزیون روشن میکنم بهت کمی خوراکی میدم تا  صبحونه رو اماده کنم اول تلوزییون میبنی اگه کار من طول بکشه میای میشینی زیر پای من یا منو میگیری میکشی تو حال اگه لیوان دستم باشه در حال چایی خوردن میای میگی اب کلا تمام خوراکیها رو تو میگی اب میگیری از من یک قورت میخوری بعد به زور میکنی تو دهن من لیوان بالا میگیری که همش بریز بعد که کارت تموم شد میری رو میز جلو مبل کلی اونجا غر غمز میای بعد میری سراغ میز تلوزییون بعدم سراغ بخاری این وسط یکم تلوزییون مینی یکم خوراکی میخوری یکم ماشین بازی میکنی یکمم به من گیر میدیولی کلا دوست نداری من تو اشپزخونه باشم کلا ناقلای برای خودت شدی کلمات جدیدم میگی هرروز هاپو توپ توتو و...

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

گیلدا
11 آبان 94 22:16
وای جونم شیطون بلای ناقلا
مامان و بابایی
پاسخ
اره حسابی بلای خدا بهمون صبر بده
مامان فاطمه
13 آبان 94 23:10
سلام می بینم که علیرضا حسابی بلا شده مثل دختر من که چهاردست وپا یاد گرفته و حسابی بلا شده ....هر چی بزرگتر شن شیرین تر میشن با کارهای جدیدشون هر چند که باید بیشتر براشون وقت گذاشت ممنون که اومدی به وبمون
مامان و بابایی
پاسخ
سلام عزیزم بلا بودن دیگه رد کرده کشتو مارو
لی لی
21 آبان 94 11:26
خدا نگهدار قند عسلت باشه عزیزم واقعا که چه کیفی داره دیدن شیطنتها و بازیگوشی بچه آدم
مامان و بابایی
پاسخ
واقعا لذتی که هیچ توصیفی نداره
معصومه
23 آبان 94 0:54
ماشالله ماشالله بهش عزیزم خدا حفظش کنه برات دومادیشو ببینی
مامان و بابایی
پاسخ
ممنونم قربونت بشم
معصومه
23 آبان 94 0:54
راستی از مامان آلوچه چه خبر؟
مامان و بابایی
پاسخ
منم بی خبرم
مامان محدثه
7 آذر 94 16:22
فدات بشم من عشق خاله خیلی دوست دارم عشق خاله خیلییییییییی
مامان و بابایی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان محدثه
6 دی 94 17:50
سلام شیطون ناز من خیلی دوست دارم
مامان و بابایی
پاسخ
منم همینطور
اشراق مامان علیرضا
2 بهمن 94 19:34
سلام وایی ماشالا خیلی وقته اینورا نیومدم چقد آقا پسری بزگ شده یک سال و نیمشه ماشالا چقد بچه ها زود بزرگ میشن ماشالا پسرا همه شیطون علیرضاهاااااا شیطون تر دیگه واقعا مارو بترکونن
مامان و بابایی
پاسخ
ممنون عزیزم واقعا شیطون بلا هستن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تمام هستیم می باشد