نفس مامان و آق بابانفس مامان و آق بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
عاشقانهای ماعاشقانهای ما، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

تمام هستیم

18 ماهگیت

1394/10/6 11:47
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسرم به وجودم

18ماه از امدنت کنار ما میگذرد هر لحظه در بغل و اغوش ما و نفسهایت در نفسهای ما گر خورد و قدمهایت در کنا قدمهای ماست پسرم در این سه سالی که در کنار ما هستی زندگیمان را روشنای بخشیدی و ارامش را با خودت به ما دادی زندگی من الان حتی ثانیه ای بی تو برایم سخت است شیرین کاریهایت لذت زندگی ماست لبخندت ارامش وجود ماست عزیز ترینم هر کلمه جدیدی را که یاد میگیری و هر حرکت جدید برای ما زیباترین کلمات و کارهاست عزیزم وجودم  من پدرت دوستداریم بهترینهارا برای تو فراهم کنیم و تمام سعیمان در همین است تا الان که 18 ماه شدی با اینکه شاید فهم کلی از لباس جدید اسباب بازی جدید نداشتی ولی ما بهترین را برایت فراهم کردیم و انشا.. تا 18 سالگیت همچنان کنارت هستیم و بد از ان هم که بزرگ شدی پشتت هستیم و بهترینها را برایت ارزو و حمایتت میکنیم تا همیشه بهترین باشی زندگی من وقتی تو میخندی وقتی تو غذا میخوری وقتی تو میدوی و گریه میکنی و بازی میکنی تمام این لحظات را با لذت نگاه میکنم و برات ارزوی بهترینها را دارم از الان نگران ایندت هستم و تمام تلاشم در درست تربیت کردنت است امیدوارم موفق باشم

دوستدارت پدر و مادرت

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تمام هستیم می باشد